Forum Zakon Wilka Strona Główna


Zakon Wilka
Złączeni przez przypadek, przez Balthazara wskazani, w Zakonie zebrani... stańmy wrogom naprzeciw...
Odpowiedz do tematu
Zmiana dotychczosowych skilli update WAZNE
Andrill Firestorm



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Arena Net zrobiła uaktualnienie GW, wprowadzone zmiany przetłumaczę po powrocie z uczelni:

Ogólne

▪ Uaktualniono zachowanie Adrenaliny, śmierć usuwa cały jej zapas.
▪ Uaktualniono zachowanie Exhaution, więc teraz, gdy rzucisz czar powodujacy ten stan, przy Energii mniejszej niż 10, gra zbije ją poniżej zera.
▪ Naprawiono błąd, który pozwalał na sumowanie przyspieszeń ataków, dzięki czemu można było uzysakć wiecej niż 33% doładowania.
▪ Naprawiono błąd, który prevented attack debuffs from reducing a target more than 33% (maximum is 50%).
▪ Naprawiono błąd, który zachowywał przyspieszenie, gdy miałeś na sobie spowolnienie do 50%.
▪ Postać nie posiadają już statusu "atakujący", "używający skilla", "rzucający czar", gdy dobiegają do celu.
▪ Naprawiono błąd, który źle obliczał obrażenia oraz szansę na uderzenie krytyczne skilli atakujących, a nie przypisanych do broni.
▪ Uściślono kilka opisów skilli.

Wyposażenie

▪ Dodano dwie tarcze +30 Health, Received Damage -5 (Chance: 20%) do ekranu tworzenia postaci PvP; uaktualniono drop potworów tak, aby mogły zostawiać pos sobie Received Damage -5 (Chance: 20%).
▪ Teraz Tarcze dla postaci PvP z “while Hexed”, mają +60 Health i -3 redukcji obrażeń.
▪ Zredukowano bonus trwania Hexów do 20% w Lieutenant Helm, oraz dodano ten upgrade to ekranu tworzenai psotaci PvP.
▪ Zwiększono bonus do energii do +2 dla części zbroi Ascetic(Monk) przeznaczonej na nogi.
▪ Podrasowano młot PvP, teraz można mieć "+20% dmg while hexed".

Mesmer

▪ Mantra of Resolve: Zwiększono koszt energetyczny do 10..4 gdy ktos przerwie skilla.
▪ Distortion: Zwiększono koszt energetyczny do 4..1, gdy unikasz ataków.
▪ Signet of Weariness: Zredukowano area-of-effect do nearby foes.
▪ Mantra of Recovery: Zmniejszono koszt energetyczny do 10.
▪ Ignorance: Skrócono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Chaos Storm: Skrócono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Epidemic: Zmniejszono koszt energetyczny do 10.
▪ Ineptitude: Zwiększono zadawane obrażenia do 30..135.
▪ Fevered Dreams: Wydłużono czas trwania do 10..25 sekund.
▪ Energy Drain: Skrócono czas odnowy do 25 sekund.
▪ Energy Tap: Skrócono czas odnowy do 25 sekund.
▪ Blackout: Wydłużono czas rzucania do 12 sekund.

Necromancer

▪ Offering of Blood: Zwiększono poświęcenie do 20%.
▪ Unholy Feast: Zmniejszono liczbę celów do 1..4; zwiększono zadawane obrażenia do 10..65; skrócono czas odnowy do 20 sekund.
▪ Enfeebling Blood: Skrócono czas odnowy do 5 seconds; reduced sacrifice to 10%.
▪ Chilblains: Teraz trucizna trwa tylko 10 sekund.
▪ Deathly Chill: Zwiększono niekondycyjne obrażenia do 5..50; zmniejszono kondycyjne obrażenia do 5..35.
▪ Shadow of Fear: Skrócono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Plague Sending: Skrócono czas rzucania do 1 second; Wydłużono czas odnowy do 5 sekund; naprawiono błąd, który powodował przeniesienie domyślnego okresu trwania, zamiast pozostałego.
▪ Blood Renewal: Naprawiono błąd, który pozwalał na podwójne leczenie.
▪ Insidious Parasite: Naprawiono błąd, który blokował cyfry przed wyświetleniem.
▪ Mark of Subversion i Soul Leech: Zmieniono ich typ obrażeń z normalnych na kradnące życie, aby pasował do opisu
▪ Order of the Vampire: no longer triggers if you have other Necromancer Enchantments on you.

Elementalist

▪ Gale: Zwiększono koszt energetyczny to 10.
▪ Conjure Flame: Już nie ściąga Enchantmentów.
▪ Inferno: Zwiększono zadawane obrażenia do 30..135.
▪ Fire Storm: Skrócono czas rzucania do 2 sekund.
▪ Rust: Skrócono czas odnowy do 15 sekund.
▪ Conjure Frost: Już nie ściąga Enchantmentów.
▪ Conjure Lightning: Już nie ściąga Enchantmentów.
▪ Whirlwind: Skrócono czas odnowy do 8 sekund.
▪ Flame Burst: Zwiększono zadawane obrażenia do 15..120.
▪ Rodgort's Invocation: Zwiększono zadawane obrażenia do 15..120.
▪ Mark of Rodgort: Skrócono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Lava Font: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35 na sekundę.
▪ Searing Heat: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35 na sekundę.
▪ Lightning Javelin: Skrócono czas odnowy do 2 sekund.
▪ Mist Form: Skrócono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Lightning Surge: Poprawiono błąd, który powodował, że skill nie działał poprawnie, gdy jego czas trwania został zredukowany.

Monk

▪ Mend Ailment: Wydłużono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Holy Veil: Wydłużono czas odnowy do 12 sekund.
▪ Shield of Regeneration: Wydłużono czas trwania do 5..13 sekund.
▪ Purge Signet: Skrócono czas odnowy do 20 sekund.
▪ Shielding Hands: Skrócono czas rzucania do 0.25 sekund.
▪ Resurrect: Skrócono czas rzucania do 6 seconds; wydłużono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Restore Life: Wydłużono czas odnowy do 5 seconds; zwiększono procentową ilość życia z jaką wszkrzeszasz do 20..65%.
▪ Scourge Sacrifice: Skrócono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Watchful Spirit: Skrócono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Shield of Deflection: Zwiększono bonus zbroi do 15..30.
▪ Aura of Faith: Zmniejszono czas odnowy do 15 sekund.
▪ Peace and Harmony: Mechanika skilla została zmieniona. Teraz kończy się on, gdy sojusznik rzuci czar na wroga, lub zada mu obrażenia; skrócono czas odnowy do 30 sekund.
▪ Unyielding Aura: Skrócono czas odnowy do 15 seconds; gdy skill sie kończy, nadaje status "exploited" ciału martwego towarzysza.
▪ Mark of Protection: Teraz wyłącza twoje skille na 5 sekund.
▪ Healing Hands: Polepszono leczenie do 5..35; teraz działa na obrażenia, nie na atak.
▪ Live Vicariously: Polepszono leczenie do 2..17.
▪ Light of Dwayna: Skrócono czas odnowy do 20 sekund.
▪ Martyr: Wydłużono czas rzucania do 1 sekundy.
▪ Heal Party: Wydłużono czas odnowy do 2 sekund.
▪ Balthazar's Aura: Naprawiono błąd sumowania się.

Warrior

▪ Eviscerate: Zwiększono koszt Adrenaliny do 8 swings.
▪ "I will avenge you!": reduced attack speed to 25%; fixed a bug that caused this skill to trigger off of dead ally minions.
▪ Thrill of Victory: Skrócono czas odnowy do 8 sekund.
▪ Bull's Strike: Teraz działa przy poruszaniu się, nie uciekaniu.
▪ Defensive Stance: Wydłużono trwanie do 5..20 sekund.
▪ Crude Swing: Zwiększono zadawane obrażenia do 1..20.
▪ Shield Bash: Skill reworked. "The next attack skill against you is blocked. If the attack was a melee attack skill, that skill is disabled for an additional 15 seconds, and the attacker is knocked down."
▪ "Shields up!": teraz blokuje 50%.
▪ Defy Pain: Zmniejszono koszt Adrenaliny do 6 swings.
▪ Protector's Strike: reduced swing time to 0.5 sekund; increased recharge time to 3 sekund.
▪ Griffon's Sweep: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..20.
▪ Deflect Arrows: Teraz kończy się gdy trafisz cel.
▪ Warrior's Endurance: Wydłużono czas trwania do 10..23 sekund.
▪ Dwarven Battle Stance: teraz dodatkowo zwiększa szybkość ataku o 10%.
▪ Disciplined Stance: Skrócono czas odnowy do 45 sekund.
▪ Wary Stance: Skrócono czas odnowy do 45 sekund.
▪ Riposte: Zwiększono zadawane obrażenia do 20..80.
▪ Deadly Riposte: Zwiększono zadawane obrażenia do 15..75.
▪ Shield Stance: Skrócono czas odnowy do 45 sekund.
▪ Flurry: Naprawiono błąd, który redukował twoje obrażenia o więcej niż 25%.
▪ Thrill of Victory: Naprawiono błąd, który dodawał Ci życia, gdy trafiłeś.
▪ Gash: Naprawiono błąd, który dublował zadawane obrażenia. Zwiększono obrażenia do 5..20.
▪ Bull's Charge: Teraz uruchamia się przy ruszających się wrogach, a nie uciekacjących>

Ranger

▪ Dust Trap: Skrócono czas Oślepienia do 3..8 sekund.
▪ Crippling Shot: Zwiększono koszt energetyczny to 15; Crippled duration now scales 1..8.
▪ Power Shot: Zwiększono zadawane obrażenia do 10..25.
▪ Precision Shot: Zwiększono zadawane obrażenia do 10..25.
▪ Determined Shot: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..20.
▪ Maiming Strike: Skrócono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Scavenger Strike: Zwiększono zadawane obrażenia do 10..25.
▪ Symbiotic Bond: Zwiększono regenrację życia do 1..3 strzałek.
▪ Bestial Pounce: Skrócono czas odnowy do 10 sekund.
▪ Feral Lunge: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35.
▪ Melandru's Assault: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35; skrócono czas odnowy do 5 sekund.
▪ Predator's Pounce: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35.
▪ Brutal Strike: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..35; zwiększono kondycyjne obrażenia do 5..35.
▪ Practiced Stance: Zwiększono bonusowy okres trwania do 30..150%.
▪ Melandru's Resilience: increased Health regeneration do 3 strzałek.
▪ Quick Shot: Naprawiono błąd, który powodował, że strzała poruszała się z normalna prędkością.
▪ Determined Shot: Zwiększono zadawane obrażenia do 5..20; naprawiono błąd, który zapobiegał blokowaniu lub uniknięciu strzały; naprawiono błąd, który blokował odnowę tego skilla, gdy cel wszedł za zasłonę terenową.

Guild Battle Updates

▪ Added silver and gold trims for the guild capes of tournament season winners and runners-up.
▪ Improved the paths that guild NPCs take when running out of their guild hall during Victory or Death.

Map and Quest Updates

▪ Kepkhet Marrowfeast, Queen of the Scarabs, has brought her brood to the desert, drawn by the plentiful corpses of griffon, minotaur, and even other scarabs. The insect brood now infests the "Prophets Path," so travelers be warned!
▪ Removed chests from Dreadnought’s Drift and Ice Floe.
▪ Fixed a non-aggressive Charr group located in Regent Valley.
▪ Fixed a problem in the "Army Life" quest where Old Mac talked to Joe even if he was dead.
▪ Moved the spirits in the Underworld to help them avoid blocking enemy pathing.
▪ Fixed the entrance to Beacon's Perch from Lornar's Pass so you can't sneak around the edge of the zone portal.
▪ Naprawiono błąd, with the "Slaves of Menzies" quest where players had to kill more enemies than the Shadow Overlords to complete each step of the quest.
▪ Fixed a signpost pointing the wrong direction in Divinity Coast.
▪ Naprawiono błąd, in the "Khobay the Betrayer" that required the players to kill all his guards to complete the quest instead of just Khobay as the Quest Log indicates.
▪ Naprawiono błąd, który prevented anyone but Necromancers from getting the "Recruits for Hollis" quest after completing first mission, "The Great Northern Wall."
▪ Fixed a number of locations where Aidan, Cynn, Devona, and Mhenlo were not appropriately displaying as Henchmen.
▪ Fixed a zone portal in Bergen Hot Springs that was zoning players to various parts of the outpost other than the zone portal.
▪ Removed an NPC who had no functionality from Stingray Strand.
▪ Naprawiono a bug that prevented you from having to click on the gravestone to complete the "Husband's Epitaph" quest.
▪ Removed a potential chest exploit from the "Deserters" quest.
▪ Naprawiono a crafter in Deldrimor Bowl so he could no longer be killed by monsters.
▪ Naprawiono a bug in the "Hungry Devourer" quest that allowed the Junipers to be killed before the players arrived, preventing the players from getting food for Joe.
▪ Naprawiono a bug in the "Elementalist Path" quest where the target NPC was not at its quest marker.
▪ Naprawiono some maps where the same bosses were spawning multiple times: Ice Caves of Sorrow, Kessex Peak, and Deldrimor Bowl.
▪ Naprawiono miscellaneous bugs with the wurm monster AI.

User Interface Updates

▪ Expanded availability of Japanese language support to include non-Japanese accounts.
▪ Naprawiono a target calling bug that prevented secondary called targets from being promoted to the primary called target when the previous primary called target expired.
▪ Naprawiono several bugs that caused the incorrect display of Energy.
▪ Changed the color of GM chat text from green to purple.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zmiana dotychczosowych skilli update WAZNE
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu